Thank you!!

First of all.. Thank you so so so SO much... I am so humbled and thankful (and extremly excited of course)  for this new journey ahead of me and all the support  I get from you  guys. You´re awesome!! thank you!!!

först och främst.. Tack såååå så så så mycket.. Jag är så otroligt tacksam (och sjukt glad såklart) inför den här nya upplevelsen och för alla glada hejjarop och stöd ni ger mig... ni är bäst.. TACK!!

Igår var stora ikea-dagen.. P  och jag begav oss iväg till ikea med en liten kort lista.. bland annat lite nya skrivordsskivor till mig.. Jag ska minsann få ett L-skrivbord så jag kan få plats med mer saker =D hahah..  och mitt gamla skrivbord ska upp till kontoret.. Väl på ikea var alla vita skivor slut så jag fick ändra mina planer och ta svart skrivbord.. när vi kom hem visade det sig vara toppen, det lyfte mitt pysselrum det där lilla extra..  Det var också REA på  hurtsarna man kan ha som ben.. Så det blev några extra sådana eftersom de skulle utgå snart..  Vi hittade en massa annat skoj också som vi inte tänkt oss från början.. Nåt galet laptopbord/hylla som hade kostat 449 men som nu kostade 19 kronor? hur galet är inte det.. Det blev en cuttlebugstation åt mig.. När vi lastar in alla våra inköp i bilen så pajjar mannen ryggen.. aj aj aj.. Så då täntke jag, när vi lastar ut så bär jag då.. mm bra idé mahlin.. Då pajjade jag ryggen.. Nackdelen är väl att Ps rygg är bättre idag men inte min.. skräp!

Jag håller iallafall på och möblerar om för fullt här i pysselrummet nu, jag har inte hunnit pyssla nåt alls sen sist men jag hoppas att jag ska få lite gjort nu om jag hittar mina grejjer.. Jag har ju bara slängt ner allt lite flyttlådor för att det skulle vara ur vägen när jag möblerade om..

Nå.. Eftersom jag inte har pysslat något så tänkte jag visa en av layouterna jag skickade in till American Crafts call.. jajjemen.. för de har jag inte visat =D

***
So we went to Ikea yesterday. I needed a new desk.. or.. i need 2 desks in my scraproom so my old one is going upstairs to the "office".. =)  Well, they were out of white desks so I had to take the black ones but it so happens, it looked much better in my room.. lucky me.. There were a sale on so many things so we ended up buying... quite a bit more than intended.. All my scrapstuff is just thrown in to big boxes atm so I could move all the furniture around.. so i haven´t been scrapping since friday.. (I need my fix .. NOW, hope to find my stuff so I can scrap).. so I thought I´d show one of my layouts I made for American Crafts call...





Thanks for looking..  ;)

Kommentarer
Postat av: pia

wow så super lækkert layout dejlige friske farver og såååå mange skønne detaljer

2010-08-08 @ 22:08:41
URL: http://piabau.blogspot.com
Postat av: MissMian

Wow!!! Såååå läcker LO! Hoppas att din rygg blir bättre snart!

2010-08-08 @ 23:46:11
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

Fantastisk AC Lo, men nu vill man ju bara se bilder på ditt "nya" pysselrum ;)

krya på ryggen

kram

Petra

2010-08-09 @ 08:10:46
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/
Postat av: Elin

Spännande att få möblera om... :) hoppas man kan få en liten titt på din hörna när du är klar... :)

2010-08-09 @ 15:37:22
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: chez

hooray! congrats girl!!!! Cannot WAIT!

2010-08-09 @ 22:59:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback