drunkar..

i jobb just nu.. Om det var mycket förra veckan så är det mer nu.. Mina MÅSTE-göra listor bara växer och växer.. men konstigt nog så lyckas jag med att inte stressa.. vilket verkar helt otroligt med tanke på hur mycket det är på mina listor och hur lite tid jag har.. men allt går med god planering som jag brukar säga.. =)

dock så får bloggandet stå tillbaka lite.. Det ligger inte så högt upp på prio-listan men jag försöker.. Hinner inte heller med att kommentera era bloggar lika mycket som jag vill men.. så snart det lugnar sig kommer jag förbi och lämnar er lite kärlek.. för det är ni värda kära vänner!!

Idag visar jag ännu en av mina layouter till Kelly Purkeys skissklass.. Jag använde Studio Calicos kit, Summer camp.


Drowning in work right now. If I had alot to do last week, it´s even more now.. My MUST-do lists just keep getting longer and longer but strangely I am not stressed. which seems unbelivable thinking of how much I have to do and how little time I have.. but, everything will work out with some good organizing, as I always say... =D

BUT.. during this busy time my blogging have to stand back a little. It´s not so high och my list so to speak =) but I try.. I can´t keep up with commenting in your blogs either, which makes me a  bit sad cause you ladies make so much wonderful studd.. But I will be back, giving all the love you deserve as soon as everything calms down a bit...

Here is yet another layout for Kelly Purkey´s sketchclass =) Used the Studio Calico kit, Summer Camp...






oo och jag fick ett jätteroligt scrappigt mail idag.. mihi.. *glad*

oo.. and I got such a fun, scrappy email today.. *HAPPY*

Kommentarer
Postat av: Katarina

Underbar LO!

Förstår precis vad du menar med att drunkna i jobb... känner lite samma just nu... Kul med scrappiga mail... ska bli spännande att få veta vad det handlar om.... spill it så fort du får... jag älskar överraskningar :)



KRAMIS

2010-08-27 @ 21:27:19
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Marie/Mison

Ta på dig flytvästen vännen! Det är som du säger, allt går med god planering. Så är det för mig också. Skriver listor i huvudet och prickar av eftersom. Ser fram mot allt vackert och "funky" du skapar ♥.

2010-08-28 @ 08:26:02
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com
Postat av: Stine Maansen

Sikke et smukt LO! Din måde at bruge mist på er cool - og malingklatterne er perfekte :-)



Kom helt tilfældigt forbi din blog - FINE ting du laver! :-)

2010-08-28 @ 10:53:04
URL: http://www.kreativiteten.blogspot.com/
Postat av: Nenne

Coolt! Så mycket färg! härlig kombo med svart/orange! vad är det för spännande mail du fått!? Kan inte vääänta!! Vill veta NU!

2010-08-28 @ 20:38:59
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback