Cybercroppat

Först och främst vill jag tacka för alla kommentarer och glada tillrop rörande min pyssel och bloggåterkomst! Tack, det värmer!

Nu har jag äntligen fixat photoshop till min bärbara och tagit mig tid att fota lite layouter! Tjoho! Endel är så gamla som från september förra året. Fy skäms på mig! Men som ni vet, så bättre sent än aldrig.

Jag cybercroppar för fullt och idag tänkte jag visa en layout jag gjort till Brunsons CC som ni hittar HÄR.





***********************
I want to say thank you for all the comments regarding my scrap- and blog revival! I´ve been scrapping away the last few days since there are a couple of cybercrops going on so I´ll be posting away here  in the nearest future..

Kommentarer
Postat av: Lilo

Den här tycker jag är URLÄCKER!!! =)

2010-04-08 @ 17:39:03
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: eyovine

Härligt busglad blir jag av denna =)



Kramiz Maja

2010-04-09 @ 08:29:19
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback