en gång till.. en gång till...

hej hå hej hå..
Japp,,, det är nästan så det går att krama snöbollar där nere, rakt söderut =) för jag uppdaterar redan igen..
Jag har bara en LO att bjuda på idag.. 

Av någon anledning tycker prinsen att man ska dricka senapen!? Jag minns faktiskt inte varför.  Detta är liksom en av de första gångerna vi träffas så på något vis måste ju detta ha lett till att jag faktiskt blev alldeles galet kär i honom.. galet nog...



Jag har 2 LO´s till färdiga  men de är inte fotade ännu... så ni får hålla er i skinnet.. =)
Det var superbra att släpa ut alla pysselprylar i köket.. jag gissar att det är därför jag har sånt flow i pysslandet och även TID att slutföra LO´s.. allt finns ju precis här..Tyvärr lär ja ju vara tvungen att bära in allt i pysselrummet igen snart men..ändå..

Ni har väl inte missat att deltävling 2 i Brunkullans scrap &  cards stora hösttävling är igång nu? JOdå.. så spring genast iväg och registrera er i forumet..!!

Hm.. Jag har massor saker jag skulle kunna skriva om men.. det är inte så mycket pyssliga saker så jag tror jag avstår just idag iallafall.. Kan säga att jag var hos tandläkaren idag.. huuuuuuh.. sånt gillar inte jag..

och vi längtar som tokar till babysimmet på torsdag!!

Ledsen Millan.. men inga nya bilder på Ville idag.. ;P Du får nöja dig med pyssel o prat..

Just ja, nu höll jag på att glömma.. LO:n med gustav och peter på blev ju en vinnare i skaparlustens tävling.. tjoho.. oo vad roligt..  *skuttar runt* Vilken glädja..

Jo.. sen längtar vi också till scrapträffen i linköping den 13:e.. Det är inte många dagar kvar nu..Ville och jag räknar ner för fullt.. Jag funderar mest på hur jag ska hålla Ville tyst, snäll och belåten hela träffen.. Gluedotta fast honom vid tutten kanske?

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Michis

Ska ni på babysim på Korpen?

2008-09-03 @ 10:50:35
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: CillaT

Vilken läcker!

2008-09-03 @ 15:41:37
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback