Another sketchchallenge layout..

I just love scrapping with a little help from sketches.. it is the certain way of getting my mojo going.. This time I played along with Arkivets monthly sketchchallenge..  I just LOVE (love love love) those resist-papers from Pink Paislee...yummie yummie!!
******
Jag tycker verkligen verkligen om att scrappa efter skisser.. Det är ett så lätt sätt att kickstarta min kreativitet.. Den här gången hoppade jag på Arkivets månadsskiss.. Pappret, resist-pappret från Pink Paislee är  underbart, ljuvligt och alldeles fantastiskt... mums..


Ha en bra dag och må solen skina på er =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har nog sagt (skrivit) det förut, men det tål att upprepas: Gud så SNYGGA layouter du gör!!!!!

ALLA är bara SÅ superfina!!!



Ha en skön sommar! :-)

2011-07-18 @ 18:35:51
URL: http://bidrottningen.bloggagratis.se
Postat av: Fina Fia :)

Alltså.. ville ha mycket inspiration och då går man till Mahlin o vad ser jag då? Mig själv, sååå fin layout, gulliga du :)! KRAM

2011-10-15 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback