se

OO vad skoj jag har redan fått in bidrag till min bloggpartyutmaning! =) Heja er!  Ni hittar länken till  min utmaning allra överst här *pekar uppåt*

Själv har jag haft fullt upp idag med bauhausbesök (Vi ska äntligen ta tag i bokhyllan i vardagsrummet) och jag har även kodat lite html.  Jag blev lite inspirerad av fina Myamia som har skaffat sig en så urläcker blogg så nu ska jag ge mig på det också. Jag kämpar på och försöker fixa till men det är inte lätt inte =D Jag är inte så haj på det där med att koda men skam den som ger sig.  Det lär dock ta ett tag.

Lite scrappat då.. Cocoa Daisy har haft en jätteinspirerande crop sedan förra helgen och jag har hunnit med några bidrag. Här kommer en till  duktiga Annas utmaning att använda glossy accents.

Time for a new layout. There´s been a truly inspirational crop going on over at Cocoa Daisy since last weekend and I´ve managed to finish a couple of layouts. This one is for talented Annas challenge where you should use Glossy Accents on your layout.


Det var allt för denna gången....

Kommentarer
Postat av: MissMian

Åhhhh så snygg!!!

2010-05-02 @ 11:02:21
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Nina

Tokigt läcker!!

2010-05-03 @ 21:33:53
Postat av: myamia

tokigt läcker!!! du kan du!!! :)

2010-05-05 @ 10:49:39
URL: http://www.myamia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback