VAB

jahapp.. Lillfisen är sjuk och imorgon är det minsann min dag att vabba.. Extra roligt är att de imorgon kommer byta vattenmätare så vattnet kommer vara avstängt hela dagen. Ja vad roligt det är att gå hemma en hel dag (ja, för vi måste vara hemma och öppna åt dom o sådär! ) med en liten kille.. utan vatten.. ARGH..

Det som är bra med att vabba är att Ville och jag ska välja vinnare i min bloggpartyutmaning imorgon! tjoho! mitt pris är för övrigt sponsrat av stellas.se!

För att visa något idag har jag rotat i mannens stationära dator och hittat bilderna på mitt alster som publicerades i scrapbooking mm förra året.. Det har jag nog inte visat i bloggen så här kommer det..

Jaaaa. och i Bubbly Scrumptious blogg har jag idag  lagt upp min scrapmästarartikel om teknik på engelska! Jag har ju inte hunnit få mitt första dt-paket ännu så jag fick hitta på nåt ur gömmorna =)  MEN idag kom paketet.. EN jättekartong fullproppad med bara chipboard.. häftig chipboard.. en enorm påse med maya road men även från everlasting keepsakes och 2 crafty.. det senare är ett nytt märke för mig men det är galet läckra chipboards de har.. söta regnbågar och fåglar t.ex. värt en titt..

***
DS is sick.. and tomorrow is my time to stay home with him. It´s no fun at all since they´re turning off our water tomorrow.. Yikes!  And we need to stay home to let the plummerguys in so it´ll be a challenge. Having Ville home and not have water...

A good thing with staying home tomorrow is that I have time to choose a winner in my blogpartychallenge. The prize is sponsored by Stellas.se..

Today was my first post over at Bubbly scrumptious.. I posted a little article about layering.. Check it out! ..
And woho.. I got my DT-package from Bubbly funk today and WOW WOW WOW.. I got some amazing chipboard to play with so be sure to check out the blog regularly..

To show you something scrappy I looked through DH computer and found my layout that was pubbed last year in our swedish scrapmag. I don´t think I´ve blogged it.. the title says:
those who don´t try the closed doors could be trapped in an unlocked room






Kommentarer
Postat av: Nenne

Åhh, ja den här minns jag, sååå läckert med den egenritade dörren! va fint du fixat till det i bloggen också!



Krya på lillen nu och lycka till med vattnet, förhoppningsvis går det ju fortare (och de kommer senare) än vad man fasar för!



Kram!

2010-06-02 @ 08:06:27
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com
Postat av: claireliz

that is one fabby LO, thanks for the lovely comment on my blog

xx

Postat av: Mija

Hej Mahlin! Det finns en överraskning på min blogg till dig!

2010-06-02 @ 21:57:03
URL: http://madebymija.blogspot.com
Postat av: Marja/Miss Deerest

Har sett den här layouen förut, den är super cool, gillar den verkligen. Skulle gärna också ha STORA foton i min blogg, får väl se om jag orkar göra om den..är SÅÅ trist att sitta med sådant. Tycker din är jättefräsch dock!! Hej hopp, ha en bra dag

2010-06-03 @ 16:25:37
URL: http://missdeerest.blogspot.com
Postat av: LG Belarmino

WOW!!! This is amazing. I adore how you embellish your page, I can never do that

2010-06-04 @ 23:33:25
Postat av: Caroline

Gorgeous layout Mahlin, so much to look at...x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback