lost and found

När jag gick igenom min dator hittade jag ett helt gäng med layouter som jag faktiskt inte har visat ännu.. Det ni.. så här kommer det en..   JAg tror jag gjorde den till nån Bad girls  grej för över ett år sedan men jag gillar den än =)  (jag är så besviken över att bad girls har slagit igen sina portar. Forumet och den vanliga verksamheten, ett minne blott, nu är den eran över... jag hade hoppats på tredje gången gilt i top designer.)

***
When I went through my computer I found a whole bunch of old layouts that I haven´t blogged yet. So Here´s one. I think I did this one for some Bad Girls thinggie over a year ago but I still like it.. (I am so bummed that Bad Girls closed btw, the mb and their regular business, It sad that era is over. I was hoping that third time would be a charm in the top designer contest)



Jag hamnade på något fuffens vis i Glitz designs blog häromdagen, de höll ett DT-call häromcveckan och då hittade jag en länk till en helt underbar kitclub som jag bara blev så kär i.. Pink ninja addicts...

Kolla alla färger och andra ljuvligheter... kolla!!! Aj löv it I tell ya.. Alla små söta dekorationer blandat både nya och vintage. Det är så jag! och sen har jag en förkärlek för ninjor och ansiktsmaskerna är så söta =)
Nu har jag inte möjlighet att hoppa på deras kit precis just denna månad men jag ska sannerligen hålla utkik efter nästa.

*******
I popped by Glitz designs blog the other day due to their DT-call and I found this awesome link to a kitclub I´ve never heard of before and I fell in love with Pink Ninja addicts.

Look at all that awesome color.. LOOK.. I love it.. It is so me. All those bright fun colors and them little cute embellies, new and old. It´s like an eclectic heaven for someone like me.  And I do have this secret love for ninjas and I just love those cute pink masks they have.. =)


Kommentarer
Postat av: eyovine

Cool =) Å tack för tipset om "ninjorna"



Kramiz Maja

2010-04-24 @ 21:19:22
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: MrsPolkaDot

WOW!!! Älskar verkligen din stil! Den här åker ner i inspirationsmappen! :)

2010-04-26 @ 10:41:34
URL: http://www.mrsprickig.blogspot.com
Postat av: Erica

Jösses va mkt fint... Känner att jag MÅSTE scrappa snart. Köpte ju lite nytt igår å det brukar ju göra att man inte kan låta bli...

2010-05-02 @ 20:28:43
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback