Min son har talang

Efter en hektisk dag med städning och födelsedags har jag återigen landat i pysselrummet.. vilken överraskning va? =)  Jag tänkte, som den stolta moder jag är, Visa upp min sons allra första scrapalster.. Jajjemen. Pojken har talang. Inte ens fyllda två år har han scrappat ett kort till sin mormor. Det gick till såhär..  Han fick sitta i mitt knä.. Sen valde han bland alla grejjer på mitt skrivbord (och jag lovar, det finns alltid mycket skrot på mitt scrapbord, ni får se sen). Han valde och vrakade. Han plockade med pappren, valde ett, pekade där jag skulle sätta limkluttar och sen satte han dit vad han tyckte passade. han avslutade sedan med att dekorera allt med lila penna!

Visst är han duktig?

***
After a busy day with springcleaning the neighbourhood and birthdayparty I´ve yet again landed in my scraproom, no big surprise. I thought, like the proud mother I am, show my DS very first scrapcreation. oh yes, he isn´t even 2 yrs old yet but he scrapped his birtdaycard to grandma. He sat in my lap and picked out anything he wanted from my desk. (not that hard, cause my desk is always such a mess, I´ll show you in a bit).  He picked a paper and pointed where he wanted med to stick some glue, then he placed the things he liked. He finished of with decorating everything with a purple pen.  Isn´t he talented?




Jag är en väldigt väldigt VÄLDIGT stökig person. när jag skapar vill säga. Därför brukar jag inte vara med på utmaningar a la visa ditt scraprum..  =) Idag klev jag utanför min lilla låda och fotade mitt scraprum trots att det var mer stökigt än vanligt till och med. Jag croppar på cocoa daisys forum och det var en utmaning att fota sitt scraprum så.. ni ska minsann få se mitt kaos! =) Känn er hedrade.

**
I am a very very VERY messy person, when I create. Therefor I usually don´t enter challenges that wants you to show your scrapspace. But, I stepped out of my comfortzone today and took a photo. Even if it´s even more messy than usual. I am cropping over att cocoa daisy and they had a  challenge/game to show your scrapspace so I´ll show it to you aswell. Feel honored to have seen my chaos!



Kommentarer
Postat av: krumeluran

underbart litet kort, klart pojken har talang med en sådan talangfull mor :)

Grattis till finalplatsen i Allt om scrap svensk scrapmästare 2010.



Håller tummarna för dig vännen!!

KRAM

Katarina

2010-04-25 @ 12:44:32
URL: http://www.krumeluran.wordpress.com
Postat av: Malin/malwa

Han har att brås på! :) Grattis till finalplatsen!!!

2010-04-25 @ 19:55:35
URL: http://scrapsofmalwa.blospot.com
Postat av: Örnen

Säg dina alster till allt om scrap och är mållös!!! WOW alltså!! Vilka superkreativa och underbart färgsprakande alster du har gjort!!

2010-04-25 @ 21:05:57
URL: http://ornen.blogg.se/
Postat av: Ellis

Vad fint han scrappade! =)

Såg dina fina bidrag till Allt om scrap, vad har du använt för stämpel på den med titeln "Mina drömmar"?

Kram

2010-04-25 @ 21:47:52
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Ellis

Tack för svaret, snyggt ritat! =)

Kram

2010-04-25 @ 22:09:20
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Linda

Grattis till finalplatsen!! :) Superläckra alster verkligen! ♥ Haha, vilken fin scrapplats du har - jag som är pedant hade blivit alldeles tokig och stressad och inte kunnat scrappa förrän allt ligger på sin rätta plats. Jag är lite störd åt andra hållet, fniss.

2010-04-25 @ 22:55:56
URL: http://www.knorrigt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback