listor och fler listor

(scroll down for english)

Oj oj.. tiden bara rusar iväg.. nu är det några dagar sedan och jag har pysslat vilt medan jag varit borta ska ni veta! Oj Oj! Jag har så galet mycket på min att göra lista nu, det är massor med roliga saker och med mina fina listor så är det inga problem att hinna med MEN det tar ju tid från annat, som att blogga till exempel..

Här är en liten liten tjuvkik av något som är på väg på posten idag =) Vad kan det vara?



Sen så är det många hemliga små projekt som jag inte kan visa ännu också. Idag till exempel hämtade jag ut ett underbart litet paket som jag bara vill kasta mig över..En ledtråd till vad ser ni i den här bloggen

Jag.. VI har äntligen tagit ett ordentligt tag i bröllopsplaneringen och vi filar på stämplar och design! Självklart vill vi uppfinna vårt eget hjul. Det går ju inte att vara som alla andra och ta en hjärtstämpel från reprint eller inkido och sedan bara embossa.. Nej då. Egen stämpel, egna färger och egen design =) Inte för jag tycker de andra är fula eller så utan för att detta återspeglar oss bättre.

Det är väl typiskt att när självporträtt för en gångs skull blir bra.. ja då är de suddiga! Suck!





























Jag skulle bara kludda ner några rader för att visa att jag lever och att det händer en massa grejjer bakom kulisserna så vänta ni bara ! =)

För att ni ska få en liten dos pyssel i alla fall så bjuder jag på en tavla som min kära sambo gjort. Han satt och målade lite i helgen! Ni kanske kan förstå att han är det bästa jag vet. Han är också kreativ och alldeles.. allldeles.. underbar! Han är dessutom mycket nyfiken på vad ni kommer att kommentera om hans tavla.. så här får ni se =)



Jag ska försöka att komma ihåg bloggen mitt i allt annat!

KRAM

And in english:
Oh wow.. time flies!..It´s been a couple a days and I am scrapping like crazy, just so you know =) I have so much on mu to do list right now. There´s no problem making everything in time and it is a lot of fun but it takes time from other things like.. blogging. Then there is the little twist that I am working on so many secret (for now) projects so I wouldn´t be able to show some pics anyways. I went to the PO today and picked up a gorgeous kit for an upcoming guestspot. I hope to get working on that tonight… I can give you this little sneak of a little thingy that were sent with the mail today! what can it be?

 We finally got around to planning the wedding, for real. We´re trying to pick the right design for the invitations, making our own stamp and such. We don´t like to be like.. everyone else.. It´s more us, to be out of the box

Isn´t it typical that self portraits get blurry the one time it´s an actual good pic. It´s me behind that blur yes.

To make sure you get some creative inspiration here today I´ll give you a photo of a painting that DH (ok ok soon to be DH) did.. He was inpired by me painting and did his own! He´s such a creative soul and I do love him for it! He´s just aswesome. AND he is very nervous to see if/what you say about it.

I WILL try to update soon, until then.. Take care..

xoxo

Kommentarer
Postat av: M

tjingeling!!!



tusen år sedan vi hördes av känns det som... galet vad tiden går fort =). Vilket litet pysslo du har ler fast jag viste ju redan att han var begovad på det området... däremot måste jag bara kommentera att er son tycks vara den snällaste av alla ungar i värden som låter er båda pyssla... jag trodde min var snällast men det tycks som att han fått konkurans ler måste komma å hälsa på er snart... har lite abstinens!!! Massvis med kramar till hela familjen från hela faminljen C

2009-01-27 @ 23:17:02
Postat av: Linda/Kosepute

Supercool tavla!

2009-01-28 @ 00:36:00
URL: http://www.kreativgegga.blogspot.com/
Postat av: lucy edson

Ok, what happened to your photo? lol You are being so sneaky - what are you up to? Can't wait to see.



Tell DH that I really like his painting - graphic clean lines and great perspective - good luck with the wedding planning! :D

2009-01-28 @ 04:27:22
URL: http://lucyscraftylife.blogspot.com/
Postat av: Petra Karlstrand / Trollet

Kul att Peters tavla fick va´med, den är häftig tycker jag! Ska bli kul att få se dina hemliga projekt....gillar bara inte "hemligt" blir ju så himla nyfiken!!!!! hi hi hi

Kram kram!

Ps gillade första mosboken du gjort på GulleVille på PP!!!!!

2009-01-28 @ 05:42:56
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: eyovine/Maja

Ser fram emot vad du hittar på med paketet... är sugen på de månadspaketen jag å... å såg att du skull vara dt denna månad... tavlan var cool... fick mig att tänka på vietnam av någon outgrundlig anledning hihi.. skulle vilja semestra där..



Kramiz

2009-01-28 @ 11:28:43
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Elin [Asksvart]

Tack! Ja vi hade de bra trots förskylningar, men min har brytit ut å blivit värre =( Men de går ju snart över igen =)

2009-01-28 @ 13:32:14
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: MissMian

Cool tavla!!!Verkligen nyfiken på vad du håller på med.... :)

2009-01-28 @ 19:51:15
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ohh, you are a TEASE! Can't wait to see your completed projects!

2009-01-28 @ 21:17:55
Postat av: Linda

Tavlan är jättecool, säg det! :)

2009-01-29 @ 13:31:04
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Mandi

I know what you mean about the invitations thing. Everyone does the same thing! And I feel like the invitations set the mood for the whole event. So it's an important detail. :)

2009-01-29 @ 15:52:03
URL: http://candimandi.typepad.com
Postat av: Katta

Ååå...blir nynfiken juh!



...på posten säger du?

Har du vunnit din lilla smygare? :D



Kan tänka mig att ni har mycket roligt pyssel och planerande för er inför bröllopet, ser fram emot att få se bilder på hela kalaset så småning om.

2009-01-29 @ 22:17:00
URL: http://kattapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback