Mot Stockholm.... ---->

Bloggpartyt hittar du i inlägget under detta.

Det är jättekul att det trillar så många superfina bidrag till min tävling. Kul att färgerna inspirerar!   Jag har inte hunnit med att fota priset ännu.. hihi.. tiden rusar och jag scrappar en massa DT-saker som jag inte kan visa.. typiskt!

Nå.. Jag har en sak att visa.. För som vanligt kan jag ju inte låta bli en tävling när jag hittar en.. Denna gång  är det Scrapdango som har en egen variant av tv-serien Crowned som tävling.. Här är mitt bidrag till vecka 1 . Man skulle använda minst 2 sorters bling!







Nu ska jag packa de sista och sedan kasta mig till sängs för imorgon mina vänner bär det av mot scrapmaran!! Som jag längtat!!! tjohooo..

Kram från mig..

In english:

I´ve gotten some awesome takes on my contest.. It´s just great that so many liked my challenge and get inspired by those colors. BUT I still want to see more takes! So keep´em coming. I didn´t have time to take a pic of the prize yet but I haven´t forgotten. Promise!  My time is mostly spent on scrapping DT-projects that I can not show you yet.

But I do have something to show you.. If you´ve followed my blog you might have noticed that I am a sucker for fun contests. I can not help but joining in. This time is Scrapdango that´s having a fun version of the tv-series crowned but in a scrapversion. It´s really fun. The Layout posted today is my take on the first challenge to use 2 differnent kinds of bling... I love my bling so no problem there. .

Now I am off to pack a little more because tomorrow I´ll head off to a crop in Stockholm. It is going to be just awesome!

Have a nice weekend..

xoxo

Kommentarer
Postat av: myamia

helt underbar layout!!!

kram

2009-02-07 @ 09:11:43
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh, så himla FIN!! Läckra detaljer! Ha det så kul i Stlm :)

2009-02-07 @ 14:59:15
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh wow så läcker!

2009-02-07 @ 17:13:10
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Jenny

Superläcker LO.. tror du nu att jag skall säga. Men nä.. eller jo, men...

Super rolig och härlig tjej man fick till bords igår.



Kul att se dig, verkligen!!

KRAM

2009-02-08 @ 17:18:07
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/
Postat av: lucy edson

Gorgeous, Mahlin!! Love the way you wrapped the ribbon around the cardboard and the pins!! So cute! Good luck on the contest! :)

2009-02-08 @ 17:37:03
URL: http://lucyscraftylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback