litet flyt..

Hej hallå igen dagboken somTreb Walker skulle säga...

Det är redan dags igen.. Jag har ju LO´s som inte är visade ännu..
Först ut.. en midsommar LO.. Jag fick äntligen användning för den knall knall orangea skrivamaskinen vi hittade på vinden.. Gött!



Lite kul att hitta de där Elsie ramarna och inte ha en aning om var jag fått de ifrån, jag brukar inte köpa sånt själv.. men det kanske jag gjort...? vem vet!

Näst ut är ett gäng pojkmagar... I Prinsens kamera hittade jag detta foto och det slank med vid framkallningen.. så .. nu är det scrappat.. VI har ju varit ett gäng gravidon bland vännerna så det kanske är det killarna gör? jämför vilken vecka de är i? därav titeln.. Vi har ju faktiskt hört om en bekant som gick upp 16 kg under graviditeten.. ja.. killen alltså.. =) Han måste vara väldans sympatisk..



Just ja.. jag har lite flyt just nu.. Jag vann ju i skaparlustens blogg.. sen så fick jag mail från Tingtura om att jag, efter några turer, vunnit en biljett till mässan i helgen.. WOHO.. tyvärr så kunde jag och ville inte komma loss den här gången.. så lotten fick gå vidare igen.. men kul att vinna igen..

Lo:n med gustav och peter blev även Layout of the week på Bad girls forum.. tjoho.. DET gjorde mig mycket glad för det finns så galet mycket snyggt där och att min LO skulle bli utvald känns bara så... stort.. GLAD blir ja iallafall...

så.. visst känns det som flyt nu..

Jag tänkte avsluta med min lilla sötnöt idag igen... Vilmer da man myser med nallen.. Ser man till hans arm kan man nästran tro att han äter ganska friskt och ja.. det stämmer ju . Han är en härlig liten knubbis.. Tur det, han lär behöva allt det när han ska bli ett fotbollsproffs som kan försörja mamma och pappa sen.. =D



Nu har jag inget mer färdigpysslat just nu så nu får ni vänta tills lilla Ville låter mig pyssla igen.. Vi får se vad han är på för humör..

Kram från oss...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för den snälla kommentaren i min blogg. Alltid lika roligt att få kommentarer från nya besökare! Vilken liten goding ni fått, lille Vilmer. Vilmer är faktiskt ett namn jag själv kan tänka mig på en pojkbebis :)

2008-09-04 @ 23:05:17
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Härlig midsommarlo du gjort. Vilken liten sötnos du har. En liten solstråle.



Mycket annat fint att kika på här i din blogg också.



Kram Jeanette

2008-09-07 @ 07:46:15
URL: http://mariejeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback