Framed..



Heh.. jupp..Vi fick två gamla tavlor av min mor i början av sommaren. Hon ville inte ha dom längre plus att de gigantiska guldramarna tog upp så mkt plats i förrådet och så var de lite kantstötta. Den ena var mycket kantstött.. Nå.. efter mycket om och men så har en av tavlorna kommit upp på väggen i vårt vardagsrum, två små orrar som leker eller vad dom nu gör.. flirtar =) .. Tavlan hänger straxt ovanför en knallorange skrivmaskin som vi har står där.

Den andra tavlan är den ni ser på fotot.. eller ni ser mest mig och sedan en ram men det är för att vi slet ut tavlan så nu har vi bara ramen kvar.. Jag tänkte ha den när jag tar foton, sådär snyggt som jag sett att endel gör. med människor som håller i en guldram.. När den inte används till foton så har den faktiskt fått en plats på sovrumsväggen ovanför sänggaveln. bara ramen alltså. Det blev riktigt fint faktiskt.

Vi avslutar dagens inlägg med en LO på prinsen.. den har en liten intern historia kring sig.. just det där med kiropraktor kan tänkas vara obegripligt för er andra.. men när han gör den där grimasen så utbrast jag en gång för länge sedan att han ser ut som en kiropraktor.. ni vet en kiropraktor, en sån flygödla från dinosauriernas tid..  öh.. ja.. Jag var visst lite snurrig.. vi kom aldrig på det riktigt namnet på det jag menade...




Jag har ytterligare 2 LO´s fotade nu men .. de sparar jag till en annan dag.. =)

Nä.. jag måååste slänga in en bild på Ville också.. min lilla prins!

Ville caught in the headlights..



kram från oss.

Kommentarer
Postat av: Michis

Jag tror att du menade en pterodactyl, möjligen korsade du det med en velociraptor, som inte flög alls.



Och ja, när andra barn lekte Datten så läste jag om dinosaurer. Det kommer Ville göra med, tror jag! ;-)

2008-09-03 @ 22:29:04
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hi hi... Peter är ju bara för snygg =) velloseraptor kanske du tänkte på... undrar hur man stavar det ler Fysan va stor Ville har blivit=) det är ju GAAALLLETTT!!! I morgon är det äntligen bad igen JIHUUUU!!!! nå ja tillbaka till pysslet med dig nu... kan ju inte bara sitta här å läsa hela dagen ler kram kram M ( å E så klart)

2008-09-03 @ 23:11:18
Postat av: Anonym

ha ha... här har man obbat med PS i nästan tre år å vet inte ens om att velociraptorn inte flyger ler

/ M

2008-09-03 @ 23:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback