peuw

äntligen klar med Bad Girls class 4.. Inte för att det var något svårt utan för att det har varit fullt upp i veckan och jag har inte riktigt hunnit med allt jag skulle ha velat.. Nå.. nu hann jag och den är fotad och uppladdad.. men ni får bara sen en liten sneak nu igen.. Uppgiften var accessorizing.. min favoritgrej!! =)



Jag är jätteglad över alla söta kommentarer ni lämnar. Tack för alla gratulationer och lyckönskningar kring mitt nya uppdrag.. Tack också för alla fina kommentarer om min förra Bad Girls LO.. =) Ni är underbara!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: krumeluran

nu är det inte så länge kvar tills vi vet hur det går.... håller tummar och tår för oss alla från norden

Din LO är jättefin.. så du är nog med till nästa runda



Kram

Katarina

2008-10-05 @ 19:37:55
URL: http://www.krumelurans.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh, vad läckert det ser ut!! Håller fortsatt tummarna för dig!

2008-10-05 @ 21:16:57
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback