Höstinspiration

Hej hopp!
Nu sjunger hösttävlingen i Brunkullans forum på sista strofen. På fredag är det deadline för kittävlingen. Jag la mina vantar på ett kit jag med.. och eftersom jag inte är med och tävlar så är det tillåtet för mig att visa upp mina alster här i bloggen..

Kittet var jättevackert att titta på, riktigt murriga goa höstfärger.. men absolut inga färger som jag vanligtvis använder så det blev en verklig utmaning att bita i..

jag började med ett litet enkelt kort..


Sen föll jag in på min favoritform för tilfället.. cirklar.. MUMS


och jaaaa.. jag gick vidare till klass 5 i Bad Girls.. tjoho.. Från cirka 200 deltagare och nu är vi bara ca 50 tappra kvar.. spännande.. söta Zarah är också vidare.. så vi ska väl försöka hålla den svenska fanan högt här i tävlingen som enda svenskar..

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Nu tog du i i underkant - vi var 302 personer när tävlingen började. :)



Heja oss! :D

2008-10-06 @ 22:44:09
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Nina

Vilka fina! :)



Wow, vad det är häftigt att ni båda har gått vidare!! Känner mig så stolt över att få vara i samma designteam som er..ni är BÄST!

fortsätter att hålla tummar och tår

2008-10-07 @ 09:26:10
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: MissMian

Jippie!! Grattis!!!!

2008-10-07 @ 19:41:49
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Titti

Hej

Hittade hit via en tråd på Familjeliv.Vilken fina sida du har & jättefina alster :-)Önskar man var lika bra .Så man kunde göra en ny logga till sin blogg...:-)

Mvh Titti

2008-10-09 @ 11:43:32
URL: http://tittisfyramirakel.blogspot.com
Postat av: Titti

Nu på sistone har det blivit mest på datorn, går snabbast med 2 småbarn hemma :-D

2008-10-09 @ 11:49:53
Postat av: Titti

Hej igen:-)

Det är inte jag som gjort loggan, då jag är helt värdelös på sånt.& tack för tipset, om lager på lager :-)

2008-10-09 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback