Denna eviga väntan..

Ja, som ni kanske gissar så har vinnaren i Top designer ännu inte korats.. Det har tydligen varit svårt att bestämma en vinnare, inte så konstigt för herrejösses så duktiga alla är.. TIll en början kändes det skitjobbigt, rent ut sagt, att inte veta när vinnaren skulle annonseras.. Det blev någon slags evighetsgrej att klicka på uppdatera om och om igen vid alla tillfällen som gick.. Nå, nu har det äntligen sagts en tid iallafall.. klockan 4 inatt kommer resultatet av överläggningarna ut på Bad girls forum... En urdålig tid för oss som bor på den här sidan atlanten men .. den som väntar på något gott..

Jag har som sagt inga som helst förväntningar och efter alla dess dagar av frenetisk nervositet har liksom udden tagits av. Jag kommer bli jätteglad för vem som än vinner och jag har en favorit som jag hoppas på  (ja, näst efter mig själv då kan man väl säga....) ..

Imorgon vet vi.. imorgon har jag också en layout att visa.. tjoho, den är klar men väntar på lite vettigt dagsljus.. att det ska vara så himla svårt att få till ett foto med vettigt ljus.. gah! Nå..

Dags att kela lite med familjen, nu när jag inte behöver sitta här och klicka på uppdatera.. Ta hand om er!


So, the winner in TD is yet to be announced and I have been nervously waiting for so many days now. I´ll be happy whoever wins, This has been such a great experience, I have improved my own scrapping and made some new friends. What could possibly be better than that? It will be 4 am here in Sweden when the winner is posted on bad girls mb and I will be sound aslepp. but hey.. I need all the sleep I can get since Vilmer is a bit.. difficult right now.  Now I am off to spend some quality time with DH. Since I don´t have to be here, refreshing any pages right now =)

tomorrow I will now who 2008s Top designer is.. and tomorrow I have a layout to show you aswell..If the weather is good enough to let me take a  OK photo of it at least.  Take care..

/Mahlin

Kommentarer
Postat av: mara

Men alltså......du är då helt fantastisk du Mahlin. Var ett tag sen jag kikade in här och vad ligger då ute när jag väl är här??!! Den mest fantastiska "dator" jag sett!!!! Det enda som skulle slå det vore att få se den live! Om orken hade funnits hade jag nattugglat - vi får se - annars kikar jag in i morgon!

2008-10-30 @ 23:41:26
URL: http://marashobby.blogg.se/
Postat av: Anna G

jag hejjar på dig i alla fall! Din altrade laptop var ju grym kan inte tänka mig vad som skulle kunna toppa den!



kram kram

2008-10-30 @ 23:58:19
URL: http://annag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback