..Ny vecka..

oo Jag hann minsann med lite pyssel  i helgen.. tjoho! Trots att Ville har varit mindre samarbetsvillig och mest gnällt, vi har stortstädat lägenheten och svärföräldrarna har varit här och hälsat på (ja, därav det frenetiska städandet) .  Men , eftersom det var Cybercrop på Stellas i helgen så ville jag såklart hinna pyssla lite. Jag älskar ju CC:s.. Jag hann faktiskt med 4 bidrag.. ok toppen.. men sen hann jag två till, fast de senare får ni inte se idag för jag har inte hunnit fota om dem ännu. Det är inte så himla snygga foton man tar vid 23 på kvällen och ingen som helst bra belysning..

Nå tack stellas med DT  för underbar inspiration i helgen.. tjoho.. Här kommer mina fyra första LO´s, en del blev jag nöjd med och en del mindre nöjd med.. Ja., så är det ju , men KUL hade jag!



med lite detaljer till..




detaljerna är med




På nära håll.

Sista för idag:


o så närbilderna såklart...

Och tack för glada tillrop om TD! Jag tar nya tag nästa år, om jag har tid vill säga, det är ju precis i krokarna då som jag ska börja jobba igen!

Det var säkert nåt mer jag skulle säga.. men ,,. Nä.. jag glömde, antaligen för att jag precis insåg att jag har ju en del att hinna med nu i dagarna. IH!.

I dag är det julinspirationskväll i Pysselpassions butik.. med start kl. 15 fram till 21 kan du komma in och inspirerars till lite nya snygga julkort.. klämma på nya julstämplarna, nån make and take... Hälsa på mig och ville.. ja.. möjligheterna är många!

kram från oss

Kommentarer
Postat av: Linda

Mahlin, Mahlin, Mahlin. Hur kan du vara så otroligt grym, kreativ och göra så fantastiska alster! Jag älskar (!) när du uppdaterar, alla härliga färger som finns i dina blogg, hur snyggt du fixar till dina layouter och alla härliga dekorationer och smarta lösningar! Tycker extra mycket om den vita layouten, men alla andra är ju toppen de också såklart! Mums! Du gör mig sugen på att skapa, och du får mig mer och mer att önska att jag kunde skapa som du!

2008-11-03 @ 13:32:24
URL: http://joona.se
Postat av: eyovine/Maja

Hej!

Du är helt fantastisk =)... sitter å bara å njuter av at titta på din LO´s och dina detaljbilder. Gillar vad du gjort med fotot på den sista... å så klurara jag på hur du fick till det med fotona på den monokromatiska..hmmmm... det gröna liksom som sitter på.... känner mig som pigan Ida i emil i lönneberga =D...

Hur som helst tjusigt!!

Ha en bra kväll! // Maja

2008-11-03 @ 15:16:39
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: MissMian

Underbara alster!!!! Var har du fått tag på fåglarna på den översta? Och hur har du skrivit journalingen på din BOM?

2008-11-03 @ 22:18:57
URL: http://www.missmian.blogspot.com
Postat av: Nina

Aaaaarrrrrggghhhhhh! Jag DÖR ju, vilka läckra layouter! Du är BÄST!!!

2008-11-04 @ 12:03:16
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Silwerstar

Helt fantastiska layouter Mahlin! ♥

2008-11-04 @ 18:56:04
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback