Crop på AOS - Helgens alster

ÅÅå jag har verkligen försökt få blogg.se att fungera i en timme nu.. och jag lovar.. mina hormoner går inte så väl ihop med saker som inte fungerar och kräver tålamod. Igår laggade filmen på datorn och då rök en pennburk i väggen så Prinsen höll på att få en hjärtattack.. heh.. jag tyckte att han skulle vara glad och nöjd att jag inte kastade något som kan gå sönder! =) Nå.. nu verkar blogg.se vara på G och jag ska uppdatera. Jag brukar få lite skäll för att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta.. Nå.. så kan det gå.. jag är en latmört! men nu har ni tur för att det är Cybercrop på Allt Om Scrap och resultaten ska laddas upp i bloggen..

Så.. här kommer det jag åstadkommit hittills.
Utmaning - Scrappa svart vitt.
Det blev alternativ 1: Ett svartvitt foto och resten i vilken färg som helst!

12636-14612636-145
Jag bjuder på en liten närbild på den urläckra blomman också..
Är det ingen mer än jag som blir galen på sån blingbling-grejjer eftersom katthåren i luften liksom sugs ner i klistret bredvid blinget och vägrar rubbas? Stör mig en hel massa iallafall. Bling med katthår!

Utmaning - Scraplifta Lilo
Jaaa.. En urläcker LO på söta lilla mango skulle liftas. Jag inspirerades av ganska mycket.. Det blev nästan en CASE för både upplägg och färger från originalet har varit inspiration till LO:n nedan.. knasAndy nyfiknast i världen!
12636-144

Utmaning - Bildinspiration
Söta silwerstar lade in en URLÄCKER bild på en pärlplatta.. Jag inspirerades av färgerna kort och gott.. Vitt, rosa, gul, orange och röd
12636-143

Nu till helgens sista alster.. Det var också svårast!
Utmaning - 1 färg - 1000 nyanser
Ja.. Jag ville testa att göra en helvit LO.. och vad passar bättre än en LO om sorg och saknad? Vackraste Cciara.. Nå.. Det var verkligen klurigt att inte få in någon annan färg.. jag var på väg med svarta pennan där flera gånger.. men det löste sig och allt utom foto bör vara helt vitt.. Mycket nöjd blev jag.

12636-142


Nå.. jag ser nu att det egentligen var alldeles för skumt ute för att få till några bra foton så kanske.. om jag har tid under den kommande veckan så fotar jag om när det är bättre dagsljus ute.. Men. I mån av tid.. Det kanske kommer upp fler alster istället och då kommer de prioriteras! ..


Imorgon mina vänner börjar min halvtid! Tjoho.. Det ska bli så skönt.. tror jag.. även om den kommande veckan nu är mer upptagen och fullbokad än mina vanliga heltidsveckor så vi får väl se om det blir någon rast eller ro.. På tisdag ska vi minsann till förlossningen och glo med föräldragruppen! Det ska bli lärorikt. Jag känner nog att även om det rä typ 2 månader kvar så kan det vara bra att veta var vi ska gå och så när det bär hän. haha.. Jag har ingen lust att gå vilse på ViN med värkar liksom.

I övrigt är det första inskolningen av elever på tisdag, BM-besök måndag (försök till ännu ett blodprov) + att vi ska se om hon äntligen kan lista ut hur räkan ligger.. BM har inte kännt ett skvatt hittills. Bilen ska besiktas och servas och på torsdag så är det ju årets händelse för oss som par.. ja.. IFK- AIK.. vem ska sova på soffan i år.. ? haha.. Nä, så illa är det inte men det vankas riktig rivalitet på fotbollsplanen såväl som på hemmaplan. Jag hoppas ju på att IFK passar på att ta sin första vinst.. moahah..

Jag har även tagit mig i kragen och anmält mig till Norrköpingsscrappen.. Gör det du också.. HÄR.

Sådär.. nu ska jag ta mig in i duschen och se om jag kan få en lite godare doft såhär framåt kvällen.. HUH vad det ska vara varmt!

Simma lugnt.

KRAM

Kommentarer
Postat av: silwerstar

URSNYGGA layouter!!! Jättekul att få se något av dig igen här i bloggen, jag är här och kikar lite titt som tätt! :-)

Gå vilse på ViN tror jag väl inte att ni lär göra, det är värre om man skickas iväg till grannstaden.. där hatte vi runt mitt i natten några timmar innan Milla föddes, roligare har jag ju haft det! *s*

Det blir inget scrappträffande för mig den 17:de, A ska såklart jobba den dagen. Eller kan man ta med sig tre busiga trollungar tro? VI kan driva alla till vansinne alldeles graaaatis! ;-)

2008-05-04 @ 20:51:50
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Petra Karlstrand

Vad jättekul Mahlin att du kommer på träffen - VÄLKOMMEN!
Vilka fina LO´s du gjort, du är superduktig!
Kram Petra

2008-05-04 @ 21:14:09
URL: http://trolletspyssel.blogg.se
Postat av: Linda

Jippie! Ska du också till Norrköpingsscrapen! Då ses vi där! Och som vanligt, grymt snygga layouter!

2008-05-07 @ 21:18:43
URL: http://scrapjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback