Påsklov

oho... tiiiio dagars ledigt.. tiooo dagar..
Ja, nu är ju några av dom avklarade redan men än finns majoriteten av ledigheten kvar och det är skööönt som tusan!

På Scrappiz är det Cybercrop för fullt och jag har pysslat som bara den.. Fast jag tänkte hålla lite på mina bidrag..
Idag tänkte jag istället visa lite andra grejjer..

Vi har mitt bidrag till magdas marstävling..
12636-131

Niclas kör lite poolhäng..

Sen var det Hildas rum som också hade tävling.
Såhärblev min lift.  OBS! Varning för nakenhet!

12636-129

men det har också blivit lite "bara för att" LO´s..
Lite gamla nyårsbilder har äntligen blivit scrappade..

12636-130
Fast jag inser nu att jag skrivit fel ÅR.. *slår sig för pannan* Detta torde vara  från nyår 06/07 och inget annat..
GAH.. Jag skyller på gravidhormoner och amningshjärna.. Finns det något som kan bli fel så blir det det.. *snurrar*
Nå.. det är ju lätt fixat..

Nu ska jag fara till Linköping och hämta upp prinsen. ska försöka lura med honom till ikea på vägen hem och se om vi får med oss skötbordet hem den här gången!

Kram och pyssla lugnt..

glad påsk också!

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Läckra grejor och ändor och allt vad det nu var! ;-)
I veckan som kommer jobbar A eftermiddag, så de enda dagar jag kan ses på är just imorgon måndag eller på fredag då han är ledig, och så helgen förståss. Annars får du ju såklart gärna komma hit och skräpa med mig på kvällen efter att trollungarna lagt sig! :-)

2008-03-23 @ 18:32:27
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Emilemine

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-06-26 @ 07:37:39
URL: http://emilemine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback