God fortsättning...




till alla och envar!
Jag hoppas att era julaftnar gett er allt ni önskat och lite till. Både i kärlek, omtanke och värme så väl som i materiella pryttlar. Vi har haft det strålande med mycket kärlek och god mat.. ville har fått en tand också.. Vilken fiffig julklapp. Den ger även mamman och pappan endel sömnlöshet. Tack tomten.. hah..

Jag satt och uppdaterade mitt galleri på SiSTv och insåg att jag nog inte lagt upp följande layout i bloggen. så här kommer den.. till en av deltävlingarna i cocoa daisys scrapoff.. man skulle använda 4 mönsterpapper, 2 band, 2 foton, handskriven text och något stämplat.. Jag tror det var det.. Ingen wellpapp med andra ord.. kors i taket.. men.. man fick ju inte.. =D




Mitt i allt julvirrvarr så blev jag såååå sur på mig själv.. jag har ju GLÖMT söka till Pink paislees DT.. Nä, jag tror inte att jag har tillstymmelse till chans men jag älskar deras papper och alfasticker så jag vill ju åtminstonde ha försökt, för det förlorar man ju ingenting på.. jag var helt säker på att ansökningstiden gick ut den 31.. men tji fick ja.. det var ju den 20:e.. moget nog säger jag.. BAJS! om det.. Jag kommer gräma mig över detta ett bra tag..

som tröst ska jag göra allt för att vinna en stämpel från Sweetish sister istället.. Jag såg i allt om scraps tidning att man kunde vinna det! DEt skulle pigga upp..  Det verkar ju inte så svårt att tävla heller.. info hittar du HÄR

Jag hoppas att ni får ett strålande jullov! Själv ska jag försöka hitta ett datum att gå ut och äta utan barn för första gången.. spännande! Ville klarar det nog galant.. men gör jag det?? IH!

Kram till er alla goingar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gooood Jul!! Hoppas ni haft det underbart hela familjen, I hope so! Här har det vart härligt! Ta hand om dig, och attans vad trist att du glömde söka!! Du får söka nästa år!

2008-12-26 @ 00:53:51
URL: http://joona.se
Postat av: Petra Karlstrand

God Fortsättning på er och extrakram till sötVille!

Snygg LO, jag bara ääääälskar bebbefötter!!!

Kram kram

2008-12-26 @ 07:08:52
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: MissMian

Men åh så urgullig tomte!!! :) Här har det varit en precis perfekt jul med massor med mat, familj och kärlek!

Lon är underbar!!!!!

2008-12-26 @ 22:15:05
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Fia

Supersöt tomte och snygg lo! Hoppas att du får ett gott slut och ett gott nytt! Många kramar!

2008-12-30 @ 20:37:27
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Sasha

Hey girl . thanks for stopping by my blog, appreciate it and your comment, girl yes it is like that in the industry but you know what it can be very discouraging when you constantly see the same ole same all the time, but that is why you just have to remember why you do it in the first place.. but it is all good .. your work is FANTASTIC wow ..

2009-01-04 @ 21:07:29
URL: http://sassysasha.typepad.com/mygoodies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback