Texture & Dimension

Padam.. Nu är det ju såhär att vissa ursöta kollegor till mig roar sig med att läsa min blogg varje morgon till frukost. Och som ni alla vet så uppdaterar jag ju knappast varje dag, så det måste vara jättetråkig frukoststund.. Idag har jag iallafall lovat att hon ska ha något att läsa till fredagsfrukosten så vad passar då bättre än att jag visar upp en LO med just ursöta Millan på? =) (men jag vill ändå scrappa du vet vad-kortet på du vet-vem)..

Jag har nu laddat upp mitt bidrag till Bad girls Top designer lektion 2. Fokus skulle vara på Texture och Dimension och jag tror jag lyckades himla bra utifrån de kriterierna med min LO om Millan.. Hoppas såklart på att gå vidare till round 3 men det får jag reda på imorgon!

Här är den.
image84

mm.. hon är en fighter.. ni skulle bara veta.. =D

En hälsning till Anders: Nej, jag är inte gravid =) det är helt andra hemligheter jag har som kanske kan avslöjas till helgen!

I helgen tänkte jag se till att få ordning på min layout i bloggen och kanske lägga lite krut på en topper.. Just nu känns det som att det blir nåt med kraftpapper. Vi får se!

Tjillevippen vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohooo =) va vacker jag är då =) jag ska fixa det där... prommis prommis... kanske är klart efter helgen =) kramaar på sötaste du !!

2007-09-21 @ 07:18:23
Postat av: Pysselrutan

Jag beundrar verkligen alla dina Lo´s.
Gillar alla härliga färger.

2007-09-22 @ 08:58:09
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Jenny M

Oj vilka färgsprakande layouter! Dom är verkligen ursnygga allihop. Jag blir alltid så inspirerad när jag varit här och smugit omkring i din blogg. :)
Ha en härlig helg!

2007-09-22 @ 10:06:01
URL: http://jennym.zuper.se
Postat av: Fia

Wow vilka läckra sidor du gör!!!

2007-09-28 @ 00:57:04
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Camilla Floweret

Ja henne vill man inte vara ovän med!
Suérkul med alla sprakande färger, roligt att hälsa på här!

2007-09-29 @ 15:38:49
URL: http://floweret.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback