hur trött kan man bli egentligen?

Mm.. jag är verkligen helt galet jättetrött.. Hela den här veckan har jag bara varit sååå trött.. Nå.. imorgon är det äntligen fredag!! Woho...

Idag tänkte jag visa upp..  2 LO´s.. Vi börjar med.. En fotbolls LO.. Vixxxans hade ju en liten minicybercrop och jag tyckte Zarahs bingo lät himla skoj.. Såhär blev mitt bidrag när jag valde rutorna med *overlays *handskriven journaling *knappar  * 4 mönstrade papper från 3 tillverkare

12636-96
Världens bästa fotbollskompis Affe är det där minsann! =D

Sen har jag ju looovat att visa er mitt bidrag till Bad girls Class 3.. Då skulle man välja ett design element och jag valde Shape - Circles... (jag tror ni ser det...)

12636-95
Nu i efterhand inser jag dock att  det heter väl antagligen MED dig är jag stark kanske.. Nå.. Nu får det vara sådär.
Jag gick iallafall vidare med den LO:N..

Jag har precis lämnat in mitt bidrag till Class 4 men nu börjar det bli riktigt riktigt hårt om platserna och galleriet är smockat med underbart vackra Layouter så denna gång tror jag inte att jag går vidare.. Men det är okej, för jag hoppade på tävlingen mest på skoj och nu har jag hållt mig kvar lite mer än halvvägs och det anser jag vara över mitt mål. Så åker jag ut imorgon så är det med flaggan i topp och jag är nöjd!

Förresten.. vet ni vad.. I helgen så är DT-mammorna Lotta och Sara iväg på Mara och då får ni hålla utkik i Brunkullans blogg.. Det kan ju hända att det blir något bus när mammorna är borta.. Det är iallafall ett hett tips att hålla koll på bloggen!

Nu ska ja scrappa.. =D

Tjingeling..

Just.. TACK snälla ni för alla fina kommentarer ni lämnar. Jag blir superglad och jag försöker vara lika duktig och lämna kommentarer när jag kikar runt men ibland hinner jag bara inte.. TACK iallafall..


Kommentarer
Postat av: Erica

Som ALLTID...!!! Du är så duktig. Man blir verkligen inspirerad av dina konsverk!!

2007-10-05 @ 08:12:23
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Sussi

Jag blir bara sååååå imponerad när jag ser dina underverk! Puss på dig!

2007-10-05 @ 09:13:26
Postat av: Nina

KLART att du går vidare, tjejen! Du är ju superbra på det här med scrapbooking - glöm inte det.
Ta fram lite jävlarannamma nu, och visa dem vad du går för. Jag håller alla tummar och stortår för dig. Hoppas att du VINNER! :D
PS. Utsökta alster, som vanligt!
*kram*

2007-10-05 @ 17:59:46
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Karin B

Supersnygga layouter! Jag håller tummarna att du går vidare!

2007-10-05 @ 20:41:17
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för dig!! Du är ju supersuperduktig!!! Lyckospark och kram!
Lotta

2007-10-09 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback