pysselfylla

Ja.. det känns så.. Prinsen åkte iväg i onsdags. Grabbsemester på västkusten.  Torsdag spenderade jag en halvtimme på jobbet sedan åkte jag hem och tog helg.. Varför? Joo.. Städarna hade satt igång golvvård d.v.s stora skyltar med "gå inte på golvet" över hela min arbetsplats .. för att inte tala om lukten (ja, jag gick på golvet, gjorde scheman och kollade telefonen, sånt som måste göras) Blev ganska så hög.. Nå, jag åkte hem.. ALLT som jag hade behövt göra finns ju materialet till just där. Där jag inte fick vara.. Nå.. Det är inte var dag man får gå hem och VAG:ga.. :)

Iallafall.. sedan torsdag lunch fram tills nu i princip har jag pysslat något så sjukt mycket.. Ja, det blev väl inte mer än 8 kort och 5-6 LO´s och en altrad ask men ändå... När man pysslar intensivt sådär länge.. ja.. Alltså varje morgon när jag vaknar så känner jag mig sjukt bakis.. tungt huvud och så vidare.. men.. det är det värt.. för samtidigt så mår jag så sjukt bra av det. Jag fasar inför att gå till jobbet på morgon.. Vikarierna kan jag leva med för dom är söta och snälla.. men sen har vi andra grejer som inte är lika rajtantajtan.. Nåja.. v32 är det en semestervecka  så .. jag härdar ut.

Det är inte så mycket av det jag pysslat som jag kan visa upp.. Jag har gjort en del DT-submissions och även cyberpysslat på Pyssel.net..Så det kanske jag kan visa om ett tag sedan.  En sak kan jag visa och det är min altrade pennask.. Lägg märke till hur den matchar min snygga jobbväska (ja, Amy Butler rawks!)  ..

VÄNTA.. innan jag visar den vill jag att ni går till den HÄR adressen och kikar vad ni kan tänkas vilja ha! Många tankar till L´s familj blir det...

Nu.. Here goes.
image70

image71

Ja.. jag vet.. blommorna på ovansidan kommer åka av ganska snart när den är nere i väskan.. MEN .. snygg är den.. Och självklart är det inte mina sakuror som ska bo däri.. Det är mina härliga raderbara gelebläckspennor som jag har på jobbet som ska sova där.. Love them!

Innan jag surfar vidare vill jag också tacka alla er som kommenterat mitt förra inlägg.. TACK TACK TACK, vad rara ni är..  *sending som lööööv*

Ta hand om er

Love, Mahlin

Kommentarer
Postat av: Stiniset

Oh så fint! :)

2007-07-29 @ 07:47:18
URL: http://anacoonda.blogg.se
Postat av: Elle

Tjusig sörru...du är duktig du =)/ Vikarien

2007-08-02 @ 21:05:14
URL: http://jissesamalia.webblogg.se
Postat av: Elin

Men va kul med flera i stan som scrappar... Är ensam i min vänkrets om att göra de...

2007-08-07 @ 20:18:28
URL: http://www.blueeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback