Projekt utan slut

Jag satt och bläddrade lite i min lilla projektbok, ja där jag skriver ner alla genialiska idéer och projekt som ska genomföras men som det kanske inte alltid finns tid för!. Staten kanske borde sanktionera lite så pysslare kunde jobba 50 procent till priset av heltid? =P

Nå, jag upptäckte iallafall att det inte finns utrymme för skisser och tips och trix och lite sånt i min projektbok. Jag var ju helt enkelt tvungen att fixa mig en ny och fin idébok.. Så .. såhär blev den! Lite kassa färger på kortet men vad tusan! Ni ser ju på ett ungefär ... JAg har redan klottrar fullt i hälften känns det som...



För övrigt är jag sjukt trött.. Imorgon är det tillbaka till jobbet igen efter semestern och jag vet i ärlighetens namn inte hur jag ska överleva det. MEN Jag har gjort vad jag kunnat nu för att ställa om mitt dygn.. Jag har minsann varit vaken sen igår morse.. så tamejtusan visst ska jag kunna somna i skaplig tid idag [..INTE vid 3-4 som de senaste veckorna].. Vi håller tummarna.. Jag har kämpat sedan 7snåret imorse med att hålla ögonen öppna *gäsp* Nu väntar jag på att prinsen ska komma hem så han kan göra lite mat till mig *hungrig*



Kommentarer
Postat av: Zarah

Men jösses vilken ball bok!! o_0

2006-08-03 @ 11:06:06
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback