kortslutning

Seriöst..
Jag blir så frustrerad.  Jag har pysselstopp. Inte så att jag är utan idéer utan det är snarare så att jag har för MÅNGA idéer.  Jag har så många idéer och projekt i huvudet nu så jag vet inte vilken  ände jag ska börja så då blir ingenting gjort istället. Jag  kommer mig inte för att starta nåt pyssel eftersom jag genast kommer på ÄNNU flera projekt. ambivalent. minst sagt.

Hela eftermiddagen och kvällen igår satt jag och verkligen försökte starta nåt men det gick bara inte. För jag kunde inte bestämma mig... Ägnade mig helhjärtat åt tvätten istället.

Jag pysslar lite på jobbet i och för sig. 15 exakt likadana sommarvykort till barnen om drop-in fika nästa vecka! Ja, exakt lika i den mån det går, jorden skulle ställas på sin ände om barnen upptäckte att de fått OLIKA kort . Uj uj. Nå, det passar mina egna Asperger drag ypperligt!

Nu ska jag jobba vidare och kanske skulle man skriva ett schema för vad jag ska pyssla med när jag kommer hem för att faktiskt få något gjort!? 1. sätt dig i pysselrummet.. 2.starta fläkten 3. blö.. ja, vad ska jag välja! =)

Varmt är det också..



Kommentarer
Postat av: Zarah

Börja med att starta fläkten - sen kan man sätta sig ner...! :P

Med en sval hjärna sållar man bättre balnd idéerna, tror jag...!
/fröken konstant-överhettad-hjärna

:P

2006-08-08 @ 18:10:42
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Jånna

Oooh.. I know the feeling av att vilja göra så mycket så man typ får kramp i hjärnan och sen inte kan göra nått *haha*

Skriv ner alla idéer, så finns dom kvar och du slipper oroa dig för att glömma bort dem, och sen får du helt sonika dra lott om vad du ska börja med ;-)

2006-08-10 @ 06:31:08
Postat av: Paullilly

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-06-24 @ 14:41:45
URL: http://paullilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback