Helg med presenter

Uff..
Igår var en sådan dag som jag allra mest tyckte synd om mig själv. Livet suger för det mesta ganska hårt och allt är faktiskt ganska jobbigt mest hela tiden. Fast jag är fantastiskt bra på att le och se glad ut fast jag inte vill!

Nå.. idag piggade jag upp mig med en liten shoppingrunda på stan.. Och visst tusan hittade jag ett så himla bra erbjudande som jag såklart var tvungen att köpa några extra av.. och då tänkte jag på er..ja ni som läser. =) Ni är inte så många vad jag vet så oddsen borde vara bra.

Jag tänkte ha en liten utlottning! =D Dessa två stackare blev över..
pennor
De vill ju ha varsitt nytt hem... eller hur? Här har vi inte tid att ta hand om och sörja för dem på bästa sätt.
Så två vita fina hybridisar vill flytta hem till någon som gärna använder dem till fint blänk på bokstäver eller andra spännande projekt! För att vara med i utlottningen så hojta till bland kommentarerna! På söndag drar jag vinnarna (om det nu är fler än två som är med =) ).

Nu ska jag kasta mig in i duschen och göra mig fin för att gå på galej, något jag inte alls känner mig sugen på .. men det lär väl ändra sig när man väl är där.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Zarah

Men du...! Inte vara låg och uschlig! :(
*klappar snällt på*
Tänk på Logan och att VM börjar snart (21/9) och att... hmmm... jag tänker på dig.

(Och är gärna med i utlottning också, för den delen. Men mest tänker jag på dig!)

Kram

2006-08-27 @ 08:57:23
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Jånna/silwerstar

[Åh, mina favvisar! :-D *hojtar för fullt* :-P]

Jag önskar sååå att du kommer må bättre snart Mahlin! Nu har jag inga fler goda råd :-P men jag försöker hjälpa med tankekraft iaf! ;-D

STORA KRAMEN på dig!

2006-08-27 @ 10:38:37
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Sussie

*vinkar för fullt* ;D

2006-08-28 @ 14:47:42
Postat av: Sussie

Nej skämt o sido... hoppas att allt fixar sig för dig. Du har en Sussie-slam här som väntar på dig. ;)

2006-08-28 @ 14:48:26
Postat av: Stiniset

*kramas på sötnosen å hoppas det känns bättre snart*

(passar på att hojta lite också... *s*)

2006-08-28 @ 20:49:21
Postat av: annaluna

visste inte att du hade blogg, såg det nu... Vilka himla fina pennor, hehe!

2006-08-29 @ 11:01:49
URL: http://annaluna80.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback