Gråa dagar

trots att solen skiner =(
Idag ringde min väckarklocka 04.45.. och jag som är så morgontrött... GAH.. sen kom jag minsann hem 16.30 trött som en hel armé småtomtar som ätit johnblund pulver till mellanmål! Stressigt var det idag också. Nå.. imorgon slutar jag ju "redan" klockan 20 så.. hahaha.. Sova får man göra när man är död!

Utlottning var det jaaa.... Jag behövde inte dra några lappar eftersom det bara var två söta tjejer som hojtat när klockan passerade midnatt mellan söndag och måndag =D ledsen ni andra sötnosar =D men håll utkik för andra tillfällen! Nån dag (men det blir nog nästa vecka) postas varsin penna till Zarah och Jonna =D woho! Blänk blänk blänk.

Jag har insett den största faran med att vara utarbetad... Jag tröstshoppar.. eller ja.. pick me up shoppar! =D Igår kom ett paket på posten.. och idag två..  *ops* INTE meningen! =D En hel del pysselsaker rymdes i dessa paket kan jag säga men jag törs inte fota för då tror ni jag är galen =D hah!

Igår kom det iallafall tre böcker.. Cathy Zielskes båda Clean & simple och Ali edwards första... Näst på listan står Ali nr. 2 och Elsie Flannigan! =D Vad härligt att kunna kombinera sin bokfetisch med pyssel! Två flugor i en smäll =D

Nu är det dags att bege sig mot duschen för att sedan hinna vara social en timme eller så innan jag lägger mig och väntar på midnattstimmen då sömnen förhoppningsvis behagar infinna sig!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Jånna/silwerstar

Hurra!! :-D Och såklart du ska fota paketen, jag vill seee ju! *haha*

Sköt om dig Mahlin, massa kramar till du!

2006-08-30 @ 11:44:01
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill också se vad du har shoppat för nåt! :D Hoppas du känner dig mindre trött idag! *pöss*

2006-08-30 @ 14:14:03
Postat av: Zarah

TACK gullo!! Jag som älskar post! *studsar*

Men du - "trött som en armé av småtomtar som ätit JohnBlund-pulver" - det var det bästa uttrycket typ... nånsin! Jag snattar genast!

Kram (och snaaaart är det VM-dags - håll uuuuuut!!)!

2006-09-01 @ 23:14:13
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback